VRSTE PODRŠKE

Podršku korisnicima naših programskih rješenja pružamo putem telefona, e-maila ili spajanjem na udaljeno računalo svakog radnog dana od 09:00 do 16:00 sati. Mjesečna podrška za održavanje programskih rješenja ugovara se s korisnikom (pisanim ugovorom) ovisno o obujmu instaliranih programskih rješenja našeg poduzeća i broju računala, modula, poslovnica/poduzeća na kojima su programska rješenja instalirana.

BASIC grupa održavanja

  • besplatna početna instalacija programskih rješenja
  • besplatna početna obuka za rad u programskim rješenjima (maksimalno 3 sata)
  • pravo korištenja Konplast programskih rješenja
  • besplatna nadogradnja programskih rješenja na nove verzije
  • besplatne zakonske izmjene manjeg obima (izmjene na postojećim zakonskim aktima, koje su sadržane u novoj verziji)
  • popust na novu verziju u slučaju zakonske promjene većeg obima (izmjene u programskim rješenjima zbog nastupanja novih zakonskih akata)
  • popust na zahtjeve za doradu programskog rješenja (prema ponudi)
  • besplatno otvaranje nove poslovne godine i prijenos početnih stanja kakva je pripremio korisnik
  • pomoć putem telefona, mail-a i intervencije preko udaljenog spajanja u vrijeme predviđeno za podršku korisnicima (isključivo za rad u Konplast programskim rješenjima)
  • mogućnost svakodnevnog arhiviranja podataka
  • popust na sve intervencije vezane uz rad aplikacija

STANDARD grupa održavanja

  • besplatna početna instalacija programskih rješenja
  • besplatna početna obuka za rad u programskim rješenjima (maksimalno 3 sata)
  • pravo korištenja Konplast programskih rješenja
  • besplatna nadogradnja programskih rješenja na nove verzije
  • besplatne zakonske izmjene manjeg obima (izmjene na postojećim zakonskim aktima, koje su sadržane u novoj verziji)
  • popust na novu verziju u slučaju zakonske promjene većeg obima (izmjene u programskim rješenjima zbog nastupanja novih zakonskih akata)
  • popust na zahtjeve za doradu programskog rješenja (prema ponudi)
  • besplatno otvaranje nove poslovne godine i prijenos početnih stanja kakva je pripremio korisnik
  • pomoć putem telefona, mail-a i intervencije preko udaljenog spajanja u vrijeme predviđeno za podršku korisnicima (isključivo za rad u Konplast programskim rješenjima)
  • mogućnost svakodnevnog arhiviranja podataka
  • popust na sve intervencije vezane uz rad aplikacija

PREMIUM grupa održavanja

  • besplatna početna instalacija programskih rješenja
  • besplatna početna obuka za rad u programskim rješenjima (maksimalno 3 sata)
  • pravo korištenja Konplast programskih rješenja
  • besplatna nadogradnja programskih rješenja na nove verzije
  • besplatne zakonske izmjene manjeg obima (izmjene na postojećim zakonskim aktima, koje su sadržane u novoj verziji)
  • popust na novu verziju u slučaju zakonske promjene većeg obima (izmjene u programskim rješenjima zbog nastupanja novih zakonskih akata)
  • popust na zahtjeve za doradu programskog rješenja (prema ponudi)
  • besplatno otvaranje nove poslovne godine i prijenos početnih stanja kakva je pripremio korisnik
  • pomoć putem telefona, mail-a i intervencije preko udaljenog spajanja u vrijeme predviđeno za podršku korisnicima (isključivo za rad u Konplast programskim rješenjima)
  • mogućnost svakodnevnog arhiviranja podataka
  • popust na sve intervencije vezane uz rad aplikacija
Izvršitelj zadržava pravo promjene cijena, te nije dužan intervenirati ukoliko Korisnik ima otvoreno dugovanje prema Izvršitelju. Iznos popusta obračunava se individualno za svakog partnera (grupa mjesečnog održavanja - broj licenci/računala/opseg programskih rješenja).
Pored opsežnih korisničkih priručnika, pružamo promptnu podršku svojim klijentima i nakon obuke. U slučaju problema pri radu, naši će vam djelatnici rado pomoći pri njihovom otklanjanju. Kako bi Vam pomogli s rješavanjem poteškoća u našim aplikacijama, možete preuzeti program koji omogućuje našem stručnom osoblju udaljenu podršku i daljinsko upravljanje. Udaljena podrška će započeti čim bude pokrenuta s naše strane, čime je omogućeno daljinsko upravljanje Vašom radnom površinom, kao i prijenos datoteka (kao što su ažuriranja i dijagnostičke datoteke). Naša tvrtka poštuje Vašu privatnost i nikada neće prenijeti podatke na Vaše računalo ili s Vašeg računala bez Vašeg dopuštenja.

BACKUP I ARHIVIRANJE PODATAKA

Jeste li prikladno zaštitili svoje poslovne podatke? Sustav za izradu pričuvnih kopija čuva intelektualno vlasništvo i korisničke podatke i služi oporavku sistema u slučaju kvara ili katastrofe.

ARHIVIRANJE PODATAKA je spremanje samo dugoročno potrebnih podataka u formatu zapisa koji je moguće čitati direktno iz aplikacija (ili barem bez poteškoća importirati u nju). Arhiviranje podataka nije kritičan zadatak, već se koristi u slučajevima kada postoji veća količina podataka koja se rijetko koristi, a nalazi se na serverima kojima je namjena da poslužuju programe i servise bitne za poslovanje tvrtke. U takvim slučajevima podaci se arhiviraju na manje zahtjevne i jeftinije medije, a time se oslobađa diskovni prostor te povećavaju performanse na važnijim serverima.

STVARANJE SIGURNOSNE KOPIJE PODATAKA je povrat podataka na određeno stanje u određenom trenutku, s ciljem da se što je brže moguće uspostavi normalan tijek poslovnih procesa. Sigurnosna kopija će se upotrijebiti u dva generalna slučaja:

1. Gubitak podataka zbog kvara na hardveru
2. Gubitak podataka uzrokovan ljudskim faktorom

Sva naša programska rješenja imaju ugrađenu mogućnost svakodnevnog arhiviranja podataka. Vaše podatke možete arhivirati svakodnevno uz upit prilikom ulaska u program, ili u bilo kojem trenutku uz nekoliko klikova mišem. Arhivirani podaci nalaze se na jednom od direktorija vašeg računala ili eksternom disku (putanja za arhiviranje postavlja se prilikom instalacije programa, a nakon toga ju možete sami mijenjati). Preporuka je da se kompletna arhiva podataka izvrši minimalno 2 puta godišnje.


Ukoliko želite više informacija o načinima i mogućnostima izrade svakodnevne arhive vaših podataka
© 1992 - 2024 Konplast. All Rights Reserved.