Uredsko poslovanje

Programsko rješenje za vođenje urudžbenog zapisnika kao temelja za unos i obradu predmeta i dokumenata uz mogućnost spremanja kompletne dokumentacije u digitalnom obliku u aplikaciji. Ulazni dokumenti primljeni u papirnatom obliku skeniraju se i pridružuju u dokumente, a dokumentacija u digitalnom obliku se samo pridružuje u dokumente. Nakon pridruživanja, vrši se automatsko indeksiranje sa svrhom lakšeg i kvalitetnijeg pretraživanja dokumenata i pridruženog priloga.
0
poslovnih subjekata koristi naše programsko rješenje za uredsko poslovanje

U skladu s Uredbom o uredskom
poslovanju u tijelima državne uprave

Smanjimo potrošnju papira u uredima

Opcija aktivne naslovnice (Naslovnica) omogućuje rad kao na radnom stolu - s dostavljenim, zaprimljenim, riješenim, vraćenim te dokumentima stavljenim na znanje. U kombinaciji sa skeniranjem svih papirnatih dokumenata, te pridruživanjem dokumenata u digitalnom obliku prestaje potreba za rad s papirima.

U programsko rješenje ugrađen je ispis dokumenata u skladu s Uredbom o uredskom poslovanju u tijelima državne uprave, te posebna evidencija ugovora povezana na osnovne uredske dokumente. Svi dosadašnji poslovni procesi koji su se odnosili na zaprimanje, slanje, odobravanje, potpisivanje, izdavanje i drugo upravljanje dokumentima u papirnatom obliku sada se obrađuju u digitalnom kroz informacijski sustav.

Uredsko poslovanje

Programsko rješenje za vođenje urudžbenog zapisnika kao temelja za unos i obradu predmeta i dokumenata uz mogućnost spremanja kompletne dokumentacije u digitalnom obliku u aplikaciji. Ulazni dokumenti primljeni u papirnatom obliku skeniraju se i pridružuju u dokumente, a dokumentacija u digitalnom obliku se samo pridružuje u dokumente. Nakon pridruživanja, vrši se automatsko indeksiranje sa svrhom lakšeg i kvalitetnijeg pretraživanja dokumenata i pridruženog priloga.
0
poslovnih subjekata koristi naše programsko rješenje za uredsko poslovanje

U skladu s Uredbom o uredskom
poslovanju u tijelima državne uprave

Smanjimo potrošnju papira u uredima

Opcija aktivne naslovnice (Naslovnica) omogućuje rad kao na radnom stolu - s dostavljenim, zaprimljenim, riješenim, vraćenim te dokumentima stavljenim na znanje. U kombinaciji sa skeniranjem svih papirnatih dokumenata, te pridruživanjem dokumenata u digitalnom obliku prestaje potreba za rad s papirima.

U programsko rješenje ugrađen je ispis dokumenata u skladu s Uredbom o uredskom poslovanju u tijelima državne uprave, te posebna evidencija ugovora povezana na osnovne uredske dokumente. Svi dosadašnji poslovni procesi koji su se odnosili na zaprimanje, slanje, odobravanje, potpisivanje, izdavanje i drugo upravljanje dokumentima u papirnatom obliku sada se obrađuju u digitalnom kroz informacijski sustav.
Najveća prednost nove Uredbe je veća sigurnost u poslovanju jer se svi dionici elektronički identificiraju, smanjuje se mogućnost gubljenja dokumenata i cijeli proces zaprimanja i otpreme je daleko transparentniji.

Velike uštede obveznici Uredbe osjetiti će i na troškovima potrošnog materijala; štedi se na papiru, tonerima i boji za pisače te servisiranju strojeva. Isto tako, smanjiti će se potreba za dodatnim skladišnim prostorom jer neće postojati potreba za fizičkim arhivom. Zbog primjene digitalnog pečata, neće se raditi nekoliko kopija istog dokumenta.

Zakonodavac je prepoznao i smanjenje troškova rada jer će se primjenom nove Uredbe smanjiti vrijeme obrade i distribucije dokumenata te u potpunosti ukinuti uručivanje, dostava i preuzimanje dokumenata.

Izdvojene funkcionalnosti

  • Urudžbeni zapisnik
  • Unos šifrarnika korisnika, knjiga, klasa, podklasa, stvaratelja, ureda...
  • Pretraživanje i digitalno potpisivanje priloga
  • Slanje potpisanog dokumenta iz aplikacije, slanje potpisanog dokumenta iz vlastitog e-mail računa
  • Upis ugovora na predmetu
  • Upis ugovora na dokumentu
  • Povezivanje na Registar ugovora
  • Pregled Registra ugovora
  • Pretraživanje predmeta, dokumenata, priloga...
  • Filtriranje i sortiranje po svim kriterijima
  • Definiranje prava
  • Preuzimanje eRačuna u aplikaciju
  • Evidentiranje eRačuna
  • Razne druge mogućnosti koje pomažu pri svakodnevnom radu
Ukoliko želite više informacija o ovom programskom rješenju